Hei, kaikki lukijat! Tähän asti olen tyrannina itse päättänyt, mitä kirjoitan tähän blogiin. Nyt ajattelin antaa puheen vuoron teille. Laittakaa tämän postauksen kommentteihin toiveita siitä, mistä haluaisitte lukea. Mikä tahansa kirjoittamiseen liittyvä aihe käy. Ehkäpä näkökulman käyttö askarruttaa teitä? Ehkä haluaisitte tietää, mistä löytää hyvän arvostelupalvelun tai saada uusia ideoita sopivan rakenteen valitsemiseen? Ehkäpä toivotte tältä blogilta jotain aivan muuta, jotain, mikä ei tule minulle edes mieleen. Nyt on aika kertoa oma mielipiteenne. Mikään toive tai ehdotus ei ole tyhmä tai turha ja kaikki otetaan huomioon.

Toivottavasti vastaan odotuksianne. Minä olen vain tavallinen harrastelija, jolla on utelias mieli. En ole saanut mitään opettamiseen liittyvää koulutusta ja kirjoittajakoulutustakin minulla on vain parilta kansalaisopiston kurssilta. Hui! Nyt rupesi jännittämään. No, enköhän minä selviä. Ainahan voin kysyä apua Mikkelin kirjoittajien toisen kirjoituspiirin jäseniltä. ;)